Necessites ajuda?
Estalvia temps escrivint la teva pregunta al caixetí inferior, hi trobaràs resposta a les preguntes més freqüents. Important: no oblidis especificar l'espectacle que t'interessa.

Ven els teus esdeveniments

  • Si estàs organitzant un esdeveniment i necessites vendre les teves entrades, des de Ticketmaster posem a la teva disposició el nostre sistema multicanal per a la venda i recollida d'entrades. Tant si ets un promotor, una organització cultural, un equip esportiu, una sala de teatre, etc., Ticketmaster et brinda el seu avançat sistema de distribució d'entrades, amb múltiples canals de venda i un experimentat equip d'atenció al client. En cas que desitgis que t’ajudem a gestionar les entrades per al teu esdeveniment, pots posar-te en contacte amb nosaltres fent clic aquí.

    Els nostres canals de venda

    Internet

    La Web www.ticketmaster.es de disseny dinàmic i navegació temàtica permet buscar, seleccionar i comprar esdeveniments fàcilment i amb totes les garanties de seguretat. En esdeveniments numerats es permet navegar pel recinte per seleccionar la millor localitat. A més, comptem amb nombrosos acords de cooperació amb Webs de referència del sector de l'oci i la música, com fnac.es, carrefour.es, nvivo.es, etc. Així mateix, operem la venda d'entrades de diverses caixes d'estalvis que, a través dels seus diferents canals, entre ells les seves pàgines Webs, i gràcies a la seva efectiva capacitat de comunicació, amplien notablement el potencial de venda del nostre sistema: Caja Murcia, Sa Nostra, Caja Granada, Caja de Burgos, Caja Sol, Caixa Galicia.

    Telèfon

    A través del telèfon 902 15 00 25, amb servei de 8 a 24 hores els 365 dies a l'any.

    Xarxa de punts de venda

    Formada per més de 1000 punts de venda, entre els quals destaca les cadenes Carrefour, Fnac, i Viajes Halcón, amb presència en totes les capitals espanyoles, a més d'una sèrie d'establiments amb ubicació cèntrica i privilegiada, distribuïdes per tot Espanya. Cada punt de venda està dotat d'un terminal informàtic que imprimeix on-line les entrades comprades, així com la recollida d'entrades adquirides per Internet i telèfon.

    Recollida d'entrades

    La recollida d'entrades pot efectuar-se en qualsevol punt de venda, a taquilla o també poden ser enviades a domicili, segons preferència del client. En alguns esdeveniments s'activa l'opció d'imprimir les entrades des de casa.

    El servei de venda d'entrades, altament personalitzat i de qualitat, que Ticketmaster posa al teu abast inclou:

    • Gestió de Canals de Venda (taquilles, Internet, telèfon, tendes).
    • Administració d'esdeveniments (alta, modificació, liquidació d'esdeveniments...).
    • Intranet pròpia: seguiment de vendes On line.
    • Marca Blanca: pots vendre les teves entrades a través de la teva pàgina Web.
    • Disseny personalitzat d'entrades: ticket amb múltiples mesures de seguretat contra la falsificació, entre elles un codi de barres únic i no consecutiu, compatible amb qualsevol sistema de control d'accessos; imatge gràfica personalitzada i de gran qualitat.
    • Sistemes de control d'accessos wireless que permeten validar l'autenticitat de les entrades, impressió d'entrades a casa, enviament d'entrades al mòbil, etc.
    • Pla de Màrqueting personalitzat del teu esdeveniment.

    Entrades Ticketmaster

    Tiquet amb múltiples mesures de seguretat contra la falsificació amb codi de barres únic i no consecutiu, compatible amb tot sistema de control d'accessos. Presenta una imatge gràfica personalitzada d'alta qualitat.
    Per a més informació, posa't en contacte amb nosaltres fent clic aquí.

Política de privacitat | Condicions generals © 1999-2014 Ticketmaster. Tots els drets reservats.