Necessites ajuda?
Estalvia temps escrivint la teva pregunta al caixetí inferior, hi trobaràs resposta a les preguntes més freqüents. Important: no oblidis especificar l'espectacle que t'interessa.
Recollida d’entrades
Més Informació
Devolucions per canvis o cancel·lacions
Més Informació
Comprova la compra
Més Informació

F.A.Q. - Preguntes Freqüents

  • Aquest és el sistema més còmode i avançat que existeix per rebre entrades, ja que permet obtenir-les en el mateix moment en que es realitza la compra i sense haver de moure't de casa. Per utilitzar aquest mètode només es necessita una impressora amb paper i tinta (no cal que sigui de color).
    Només es considerarà vàlida la primera entrada presentada i en cap cas es permetrà entrar a les persones que posteriorment intentin accedir al recinte amb la mateixa entrada.

    Nota: Per poder utilitzar aquest mètode s'ha de tenir instal·lat el programa Adobe Acrobat Reader.
    Assegura't que aquest servei estigui disponible per a l'esdeveniment que estiguis adquirint.

  • T'oferim la possibilitat de recollir les teves entrades a qualsevol dels nostres establiments autoritzats (fins a 72 hores abans de l'esdeveniment sense incloure caps de setmana ni festius*).

    -Per recollir les teves entrades has de mostrar:

    • El número de referència de la compra.
    • El teu DNI o passaport.
    • Targeta bancària.

    -Perquè una altra persona diferent al titular de la targeta pugui recollir les entrades ha d'entregar la següent documentació (tant a establiments autoritzats com a taquilla):

    • El número de referencia de la compra.
    • Una fotocòpia del DNI o passaport de la persona que recull les entrades.
    • Un full que inclogui:
      • Una fotocòpia de la targeta amb què es va realitzar el pagament.
      • Una fotocòpia del DNI o passaport del titular.
      • Una autorització escrita firmada pel titular de la targeta.

    Si desitges localitzar el teu establiment més proper consulta la nostra llista d'establiments.

    (*Els horaris poden sofrir alteracions d'última hora per causes alienes a Ticketmaster. Assegura't que aquest servei estigui disponible per a l'esdeveniment que estiguis adquirint).

  • Pots assegurar-te que la compra s'ha realitzat amb èxit accedint a l'apartat Imprimir entrades que trobareu al peu de pàgina de la nostra home.

    Si la teva compra s'ha realitzat correctament, rebràs al teu mail un correu de confirmació amb informació detallada sobre la compra que acabes de dur a terme. Pot ser que aquest correu no t'arribi a la "Safata d'entrada" ja que alguns serveis d'internet el detecten com a spam. Et recomanem que miris sempre l'apartat de Correu no desitjat. Si la compra l'has fet per telèfon no rebràs aquesta confirmació.
  • Aquest canal de recollida ja no esta operatiu.
    Pots consultar els punts de recollida disponibles a puntos de venta/recogida a la pàgina principal Ticketmaster.es
  • Aquest és el sistema més còmode i avançat que existeix per rebre les teves entrades, permetent obtenir-les en el mateix moment que realitzes la compra i sense moure't de casa. De totes maneres, si no has imprès les entrades durant el procés de compra pots fer-ho en qualsevol moment accedint a l'apartat Imprimir entrades que trobareu al peu de pàgina de la nostra home, des del que se't facilitarà el nombre de referència de la compra.

    Recorda que una vegada en el recinte poden demanar-te que t'identifiquis (amb el DNI o passaport). Si les teves dades no coincideixen amb les del client que va realitzar la compra no se't permetrà l'entrada.

    Nota: Assegura't que aquest servei estigui disponible per a l'esdeveniment que estiguis adquirint.
Canvis i Cancel·lacions
Informa't aquí de les últimes notícies
Més Informació
Troba la teva tenda
Molt a prop teu hi ha un dels nostres 1000 punts de venda
Més Informació

Política de privacitat | Condicions generals © 1999-2014 Ticketmaster. Tots els drets reservats.