Necessites ajuda?
Estalvia temps escrivint la teva pregunta al caixetí inferior, hi trobaràs resposta a les preguntes més freqüents. Important: no oblidis especificar l'espectacle que t'interessa.
Recollida d’entrades
Més Informació
Devolucions per canvis o cancel·lacions
Més Informació
Comprova la compra
Més Informació

F.A.Q. - Preguntes Freqüents

  • Pots assegurar-te que la compra s'ha realitzat amb èxit accedint a l'apartat Imprimir entrades que trobareu al peu de pàgina de la nostra home.

    Si la teva compra s'ha realitzat correctament, rebràs al teu mail un correu de confirmació amb informació detallada sobre la compra que acabes de dur a terme. Pot ser que aquest correu no t'arribi a la "Safata d'entrada" ja que alguns serveis d'internet el detecten com a spam. Et recomanem que miris sempre l'apartat de Correu no desitjat. Si la compra l'has fet per telèfon no rebràs aquesta confirmació.
  • Aquest és el sistema més còmode i avançat que existeix per rebre entrades, ja que permet obtenir-les en el mateix moment en que es realitza la compra i sense haver de moure't de casa. Per utilitzar aquest mètode només es necessita una impressora amb paper i tinta (no cal que sigui de color).
    Només es considerarà vàlida la primera entrada presentada i en cap cas es permetrà entrar a les persones que posteriorment intentin accedir al recinte amb la mateixa entrada.

    Nota: Per poder utilitzar aquest mètode s'ha de tenir instal·lat el programa Adobe Acrobat Reader.
    Assegura't que aquest servei estigui disponible per a l'esdeveniment que estiguis adquirint.

  • Aquest canal de recollida ja no esta operatiu.
    Pots consultar els punts de recollida disponibles a puntos de venta/recogida a la pàgina principal Ticketmaster.es
  • Pots consultar tota la informació referent als canvis i cancel·lacions que hagin pogut sofrir els nostres esdeveniments a la pàgina de Canvis y cancel·lacions.
    En cas de canvi de data o de local, l'organitzador es reserva el dret d'autoritzar-ne o no la devolució. Quan s'autoritzi, serà el mateix organitzador qui n'estableixi i comuniqui el termini de devolució.

    • Compres realitzades per telèfon o Internet:
      Si ja tens les entrades impreses, hauràs de lliurar-les en un centre autoritzat dins del termini estipulat perquè es posin en contacte amb Ticketmaster i te'n sigui retornat l'import. En cas de no tenir les entrades impreses, has d'emplenar el següent formulari per sol·licitar-ne la devolució. L'import de les entrades es retornarà a la targeta* bancària amb la qual hagis realitzat la compra.
       
      (*La devolució és efectiva en el termini de 3 a 10 dies hàbils següents al comunicat que et realitzem. Per verificar-ne l'abonament, has de consultar l'extracte de la targeta bancària (dèbit o crèdit) utilitzada per a la compra.)

    •  
    • Compres realitzades en els centres Ticketmaster:
      La devolució de les entrades adquirides als establiments s'ha de tramitar dins del termini estipulat en el mateix punt de venda on es van adquirir. Se n'haurà de fer lliurament..


    Nota important:
    L'objecte de Ticketmaster és oferir als seus clients una xarxa de distribució còmoda i segura per a la compra d'entrades. Per tant:

    • Ticketmaster no participa en cap aspecte organitzatiu dels esdeveniments posats a la venda i per tant, res té a veure amb aspectes tals com a condicions de visibilitat, qualitat acústica, comoditat del local, accessibilitat... Igualment, els continguts, serveis i productes que apareixen en les accions publicitàries i promocionals de la nostra web corresponen única i exclusivament als seus anunciants.


    • Els canvis que es produeixin amb posterioritat a la data d'inici de la venda de les entrades tals com a canvis de dates, local, artistes, cancel·lacions... competeixen únicament i exclusiva al Promotor de l'esdeveniment.


    • Davant qualsevol canvi que es produeixi Ticketmaster es compromet a publicar-ho al seu web tan aviat en tingui coneixement a l'efecte de mantenir convenientment informats els nostres usuaris.


    • Ticketmaster enviarà un missatge a l'adreça de correu electrònic indicada pels usuaris en el moment de la compra indicant aquests canvis.


    • Per als casos en els quals el Promotor decideixi la devolució de l'import de les entrades adquirides, Ticketmaster seguirà en tot moment les indicacions d'aquest.

    A l'efecte de recollir i millorar contínuament el nostre servei posem a la disposició dels usuaris el següent formulari per a qualsevol suggeriment, queixa o comentari.

  • Aquest és el sistema més còmode i avançat que existeix per rebre les teves entrades, permetent obtenir-les en el mateix moment que realitzes la compra i sense moure't de casa. De totes maneres, si no has imprès les entrades durant el procés de compra pots fer-ho en qualsevol moment accedint a l'apartat Imprimir entrades que trobareu al peu de pàgina de la nostra home, des del que se't facilitarà el nombre de referència de la compra.

    Recorda que una vegada en el recinte poden demanar-te que t'identifiquis (amb el DNI o passaport). Si les teves dades no coincideixen amb les del client que va realitzar la compra no se't permetrà l'entrada.

    Nota: Assegura't que aquest servei estigui disponible per a l'esdeveniment que estiguis adquirint.
Canvis i Cancel·lacions
Informa't aquí de les últimes notícies
Més Informació
Troba la teva tenda
Molt a prop teu hi ha un dels nostres 1000 punts de venda
Més Informació

Política de privacitat | Condicions generals © 1999-2014 Ticketmaster. Tots els drets reservats.