Necessites ajuda?
Només has d’introduir la teva consulta al caixetí de cerca i veure els resultats. El 97% dels nostres clients troben el que busquen. No oblidis especificar l’espectacle que t’interessa.

F.A.Q. - Preguntes Freqüents

  • Posem a la teva disposició diferents possibilitats perquè comprar entrades amb nosaltres et resulti el més fàcil possible:
    • Internet: comprant per la nostra web no només t'estalviaràs les cues, també podràs consultar el teu historial de compra a qualsevol moment.
    • Telèfon: truca'ns al 902 15 00 25 i nosaltres et realitzarem la compra.
    • Xarxa de tendes: actualment comptem amb més de 1000 comerços integrats a la nostra xarxa, on també podràs comprar les teves entrades en efectiu.
    • Terminals de venda i recollida: els trobaràs en l'accés als recintes que permeten aquest tipus de venda.
  • T'oferim el sistema més còmode i avançat que existeix per imprimir les teves entrades: Des de la teva pròpia impressora!

    Només necessitaràs tenir instal•lat el programa Adobe Acrobat Reader. Això sí, només podràs accedir al recinte una vegada amb aquesta entrada.

    Assegura't que aquest servei estigui disponible per a l'esdeveniment que estiguis adquirint.

  • T'enviem les entrades al teu domicili en un termini aproximat de 3 dies hàbils a la localitat de lliurament, a tots els països on distribueix UPS.

    Si vols saber l'estat del teu enviament, accedeix a la web d’UPS (www.ups.es) i introdueix el nombre de seguiment que t'enviem en el mail notificació d'enviament UPS.

    També pots consultar-ho amb la referència de compra. En el menú seguiment trobaràs l'opció seguiment per referència.

    Si en el moment del lliurament no estàs al domicili, et deixaran una nota perquè contactis amb UPS (telèfon d'atenció al client: 902 88 88 20) i acordis una nova data o hora. Et recomanem que consultis al seu web quan està prevista el lliurament, ja que ho intentaran fins a 3 vegades abans de retornar-nos-les. En aquest cas, podràs recollir-les en taquilles o en els nostres punts autoritzats.

    Atenció! UPS pot lliurar un enviament al destinatari que figura en la Carta de Port o a qualsevol altra persona que sembli estar autoritzada per acceptar el lliurament de l'enviament en nom del destinatari (tal com a persones del mateix edifici del destinatari o veïns d'aquest). UPS pot utilitzar un dispositiu electrònic per obtenir el comprovant de lliurament, i el remitent accepta que no posarà objeccions al fet que UPS confiï en una còpia impresa de l'anterior com a prova, basant-se merament en què la informació pertinent s'obté i emmagatzema de forma electrònica.

     *Assegura't que aquest servei estigui disponible per a l'esdeveniment que estiguis adquirint i selecciona’l en el moment de la compra, després ja no serà possible.

  • Pots recollir les teves entrades en qualsevol dels nostres punts autoritzats fins a 3 dies hàbils abans de l'esdeveniment. No has de seleccionar el punt, pots anar al que vulguis. Per a la recollida necessitaràs:

    • Referència de compra
    • Referència de compra
    • DNI / Passaport
    Llista de botigues disponibles
  • Pots imprimir les teves entrades, introduint la targeta de compra en els terminals que trobaràs en l'accés d'alguns recintes. Has de tenir en compte que s'imprimiran totes les entrades que tinguis pendents per aquest recinte..

  • Pots comprar i imprimir les teves entrades en els terminals que trobaràs en l'accés d'alguns recintes. Necessitaràs la targeta de compra per recollir les teves entrades.